Serviceavdelingen informerer
Ny rutine for transportbooking
Hikoki Power Tools Norway AS har lenge ønsket å lette kommunikasjonen mellom forhandler og vår tekniske serviceavdeling på Kjeller.
Vi er stolte over å kunne tilby en helt ny rutine for å bestille opphenting av maskiner til service/reparasjon. Løsningen krever pålogging til WebShop, og bak påloggingen vil du som kunde enkelt få oversikt over informasjon som servicestatus og kostnadsoverslag etc.
Transportrutine for bensindrevne maskiner
Tøm alle tanker for drivstoff og olje før transport. Nye regler gjelder fra 01.03.2015.
Teknisk serviceavdeling
Vi har eget serviceverksted bemannet med syv ansatte. Her utføres alt av service- og garantireparasjoner på våre elektroverktøy, batteriverktøy, trykkluftprodukter og OPE. Vi har som målsetting å reparere/ferdigstille alle maskiner innen tre (3) virkedager fra mottatt vårt verksted.
Etter en tids bruk trenger de fleste maskiner en vedlikeholds service for å forlenge maskinens levetid. Generell vedlikeholds service består av demontering, rengjøring og utskiftning av olje, fett og evt. slitasjedeler.
Hikokis primære fokus er fornøyde kunder. Eventuelle feil og mangler repareres kostnadsfritt - forutsatt at feilen ikke er å betrakte som normal slitasje eller skyldes feilaktig bruk. Garantien opphører ved bruk av uoriginale deler. All service eller reparasjon av Hikoki-verktøy skal skje hos et av våre autoriserte serviceverksteder eller vårt eget verksted på Kjeller.